Netflix – Serietips! Del 2

I dag er det søndag og hva er vell bedre enn å krype opp i sofaen med noe snacks og en god serie på Netflix?

Jeg har laget enda en liste til dere med mine favoritt-serier fra Netflix. Hvis du ikke så mitt første innlegg med anbefalninger kan du lese det her. Her kommer ihvertfall del 2, håper du finner noe du liker!

 

CRAZY EX GIRLFRIEND

Åhh denne serien er så morsom, kul og på kanten! Haha. Du blir dratt med inn i et drama med følelser, romantikk og besettelse. Jeg klarte ikke å legge denne fra meg da jeg først begynte, og man blir helt oppslukt etter å se hva som skjer neste episode! Her er det også flere sesonger.

 

GIRLBOSS

En morsom, kul serie hvor vi blir tatt med inn i tenåringslivet til hovedpersonen. Hun bestemmer seg for å starte sitt eget firma, og man får være med på reisen hennes inn i voksenlivet. Mye drama, følelser og selvfølgelig også litt romantikk.

 

PAPIRHUSET (Anbefales!!!)

Jeg elsker, elsker, elsker denne serien! Den er så spennende, fylt med action, romantikk og følelser. Den var helt umulig å legge fra seg, og jeg vurderer allerede å se den igjen selvom jeg nettopp så den. Her er det en mann som planlegger et stort ran ved å håndplukke noen av de beste kriminelle rundt om og sette de sammen til et team. Vi får være med på ranet time for time samtidig som vi får tilbakeblikk. Utrolig spennende, ANBEFALES!

 

SEX EDUCATION

En morsom tenårings-serie som handler om en helt vanlig gutt, som har en mor som er sexolog. Det er mange usikre ungdommer på skolen som sliter med problemer i forhold til sex, og han bestemmer seg for å ta saken i egne hender og starter en type rådgivning for de andre ungdommene. Den er morsom, klein og underholdende.

 

YOU ME HER

En litt annerledes serie hvor du blir tatt med inn i et forhold som skiller seg noe ut. Begge partene møter en jente som de blir betatt av og ønsker å delvis ta med inn i forholdet og vi får være med på denne reisen. Jeg har ikke sett absolutt hele serien, men jeg synes særlig starten var morsom, litt annerledes og setter spørsmål ved det tradisjonelle forholdet.

 

THE 100

En overlevelses-serie som handler om en gruppe mennesker som prøver å overleve på jorda etter en stor forandring. Den er spennende, full av action, drama og utfordringer. Veldig spennende serie, den er også bittelitt skummel (Synes ihvertfall jeg men så er jeg verdens største pyse haha)

 

YOU

Vi blir med inn i en besettelse og vet ikke helt om vi skal heie på forholdet eller be hun om å løpe fort som f? Det som starter som en forelskelse med litt vell mye stalking viser seg å utvikle seg til enda mer. Masse drama, spenning og en psykotisk hovedperson. Veldig Spennede serie som skiller seg litt ut fra andre romantiske drama serier, verdt å se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg