Netflix – Serietips!

Ingenting er bedre enn gode serier på Netflix! Enten om du har en rolig dag og vil ha noe godt å se på, eller en dårlig dag og trenger noe som kan muntre deg opp litt. Alltid gøy å bli skikkelig hekta på en bra serie! Her er kommer en liste over noen av mine favoritter:

 

NEW GIRL

En av mine favorittserier! Den er lett, morsom, og god underholdning. Skikkelig girly serie som handler om en jente som bor i et kollektiv og deres vennskap, dating, kjærlighet, sex, følelser og masseee tull. En serie som man blir avhengig av og vil vite fortsettelsen på, men samtidig er det såpass lett at man kan spise eller drive med andre småting samtidig. Mange sesonger, så har er det nok å se! Anbefales absolutt!

 

THE RAIN (Anbefales!!)

Dette er en av de aller beste seriene jeg noen gang har sett. Det er dessverre bare 1 sesong, og jeg så den på noen dager. Fra jeg så første episode var jeg helt frelst. Den er spennende, skummel, følsom, og et veldig kul historie. Kort fortalt handler det om overlevelse når regnet plutselig blir giftig og menneskene blir truet og må finne en måte å overleve. Man får følge en gjeng med unge mennesker og deres vei for å prøve å overleve. Den er SÅ spennende!

 

BITTEN

En lett serie med masse handling! Den er spennende, action-fylt og med en del dramatikk. Her er det 3 sesonger!

 

RIVERDALE

Altsa Riverdale, selvom jeg synes den kan gå litt tregt til tider så blir man likevel hekta. Typisk teenage drama med romantikk, spenning, mord og mysterier. Bringer frem gamle følelser fra da man selv gikk på ungdomsskole/videregående, og alt i alt en bra serie. Her er det også flere sesonger!

 

JANE THE VIRGIN

Altså denne serien tok meg med storm! Man blir kastet inn i følelsene og livet til Jane, og her har jeg grått, ledd og smilt av alle de fine øyeblikkene som serien byr på. Da jeg kom over serien syntes jeg historien hørtes noe “teit” ut, men ta sjansen og se den likevel. Jeg er helt sikker på at du ikke blir skuffet!! Den er så romantisk, søt, morsom og full av drama. Det finnes også 4 sesonger, så her er det masse å kose seg med! Anbefales på det sterkeste.

 

OUTLANDER

Her blir man kastet tilbake i tid og fanget mellom to kjærlighetsdramaer. Fylt med action, romantikk og historie. Veldig spennende, romantisk og dramatisk serie. Flere sesonger!

 

LUCIFER

En lett serie som man blir ganske hekta på. Man blir sjarmert av Lucifer og tatt med inn i hans hverdag og følelsesliv. Både spennende, morsom og romantisk.

 

Dette er noen av mine favoritter.

Har du sett noen av disse seriene? Hva syntes du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg