Underliv gis bort

Underliv gis bort. Førstemann til mølla.

1 stk sinna underliv er nå klar for å bytte eier. Frøken Underliv har nå vært under mitt eie i 22 år, men grunnet interne konflikter og svært mye uenighet har jeg nå bestemt meg for å gi henne bort. Hun har sluttet å adlyde meg og mine ønsker, og er strengt talt blitt ganske sta og egenrådig.

Frøken Underliv gjør stort sett vondt hver dag. Hun sutrer og verker, og blir stort sett ikke fornøyd før hun får en varmeflaske, eller en sånn sterk liten tablett med rød trekant på. Noen ganger blir hun ikke fornøyd uansett hva jeg gjør, og jeg må si hun er ganske så kravstor. Bakevarer, sokker og koffein det vil hun veldig gjerne ha, men om hun får det så blir hun sinna og lager et skikkelig rabalder. Alkohol, sosiale eventer og lite søvn vil hun gjerne være med på, men da er hun sinna dagen etterpå. Noen ganger vet jeg ikke helt hva hun vil, hun pleier nemlig å oppføre seg ganske så fint helt til vi kommer ut på restaurant med venner, da blir hun sinna igjen.

Jeg har prøvd å ta henne med på treningssenteret, eller ut i skogen. Noen ganger virker det som om hun koser seg, mens andre ganger så slår hun seg helt vrang. Så da er det bare å avbryte å gjøre noe annet, disse gangene har jeg forstått at hun stort sett vil ha sofa og Netflix. Frøken Underliv har nok blitt litt vandt til å få det sånn som hun vil, og jeg tror det har gått litt til hodet på henne. Noen ganger har hun nemlig store humørsvingninger, og ombestemmer seg på hva hun har lyst til i siste liten! Det er ikke så lett å følge med på, og derfor har jeg ofte måttet avlyse eller endre ting i siste liten. Så lenge frøken er fornøyd liksom..

angry uterus sinna vagina livmor endometrioseforeningen
Foto av Maria/ mairho.blogg.no

Frøken Underliv pleide å være glad i å ha besøk, men nå vil hun ikke det bestandig heller. Noen ganger blir hun sint og gjør vondt, også lager hun masse styr etterpå. Men så andre ganger så vil hun jo igjen?!?! For en ubesluttsom dame. Heldigvis har hun sluttet å blø, det pleide hun å gjøre i hytt og pine før men nå har hun gitt seg. Har måtte gi henne noen sprøyter med jevne mellomrom, og hun blir ikke så glad av det heller, men hun har hvertfall sluttet å blø. For DA var hun jammen meg sinna, og Frøken underliv er ikke så verst sammenlignet med den forrige versjonen. Men jeg er ganske lei henne likevell.

Frøken underliv pleide å være god venn med mine andre venner. Mr. Mage, og Herr. Fordøyelse blant annet. Men så fant hun ut at hun skulle lage noe spetakkel der også. Så nå er Mr. Mage ganske sint, og Herr. Fordøyelse er mildt sagt forbannet. Jeg har prøvd å sette meg ned å snakke med de sammen, men det går ikke noen vei. Jeg har kommet til konklusjon med at det vil ta tid før det vennskapet er reparert igjen.

Frøken Underliv og jeg pleide å gjøre alt sammen, men nå vil hun ikke det lengre. Jeg vil gjerne på jobb, være sosial og oppleve nye ting, og vil ikke hun. Hun vil bare ligge i senga å se på Netflix, sammen med en varmeflaske og en smertestillende. De har blitt hennes to nye bestevenner.. Jeg har prøvd å ta de med å se om vi alle kunne finne på noe sammen, men det har vist seg å være utfordrende det også. Det er ikke alle steder varmeflasken kan bli med, og disse smertestillende med rød trekant på har en tendens til å gjøre sosiale situasjoner litt utfordrende.

Jeg vurderer nå å legge Frøken Underliv ut på finn.no. Kanskje noen andre med en dose mer tålmodighet kan hanskes med henne.

2 kommentarer
    1. Herlig skrevet 😂🤣😂 og for en herlig humor du har. Det er rette måten å angripe det på. – Vi sier gjerne: Det handler ikke om hvordan vi har det, men hvordan vi tar det !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg