Tidenes mest (minst) produktive mandag!

Først og fremst vil jeg bare si takk for alle kommentarer, meldinger og mail jeg har fått etter siste innlegg! Jeg prøver å lese alt sammen og svare fortløpende, men kommenter helst her inne! Kommentarene på bloggen blir besvart først, og det er så mange historier og tilbakemeldinger som jeg vet flere enn meg hadde hatt bruk av å lese. Så istedenfor å sende meg en privat melding – legg gjerne igjen en kommentar her <3<3

Siden det er litt trend å skryte av hvor produktiv man er på mandager så tenkte jeg å vise hvor sinnsykt (lite) produktiv jeg har klart å være i dag.

Dagen skulle starte klokken 9. Men det gjorde den ikke. Klokken ble 11 før jeg klarte å våkne av alarmen, den var nemlig ikke så lett å høre etter å ha kranglet med frøken underliv hele natten. Brukte enda en time i sengen på å scrolle meningsløst gjennom Instagram og spise frokost, da var den plutselig 12. Så en time å svare på mail, kommentarer og annet småtteri.

Da klokken hadde blitt 13 var det liksom litt for sent å sette kursen mot Blindern for å lese (som jeg egentlig hadde planlagt) så jeg bestemte meg for å gå en tur i steden. Sette på en vask samtidig. Hadde ikke nok iq til å fylle mere penger på vaskekortet så nå har jeg tøy hengende til tørk over hele leiligheten. Innen alt dette var gjort ble klokken 15. Skulle så endelig sette meg ned å lese, og betale regninger. Endte opp med å gjøre ingen av delene. Orket rett og slett ikke sitte på den harde kontorstolen med en kniv i tissen så la meg i senga isteden. Og sovnet.

My very ubrukelige face. (Neglene mine er fine da)

Frøken grumpy.

Var ganske gretten og motvillig da jeg våknet. Prøvde å finne noe å være irritert over men innså at jeg egentlig har det ganske bra og bare må skjerpe meg (med unntak av at jeg har en pågående knivbattle i vagina, det er litt kjipt.) Etter mye om og men kom jeg meg på trening. Tenkte at det må jeg i det minste få til i det så jeg ikke får helt mentalt sammenbrudd over hvor håpløs jeg er. Nå er jeg hjemme igjen, har fremdeles ikke lest, betalt regninger eller sett forelesningen jeg gikk glipp av sist uke. Burde snart få premie i prokrastinering. Frøken underliv er enda mer sint. Så jeg bestemte meg for å bake brownies isteden.

Nå lukter det brownies i hele leiligheten og jeg skal trøkke nedpå så mange jeg orker uten å få dårlig samvittighet for fuck mandag, fuck drittvagina og fuck … vet ikke? Jeg har egentlig ikke så mye annet å klage over. Men i dag henger verken kroppen eller hodet med og da er det beste man kan gjøre å gi opp og spise brownies. Av og til er det faktisk lov å bare erkjenne nederlag, og trøste seg selv med Zelda istedenfor skolebøker. Noen lurer sikkert på hvordan jeg klarer å få gode karakterer på skolen, det gjør jeg også. Hadde det ikke vært for at jeg er litt smart (yes jeg sa det janteloven come at me) og er mester i skippertak hadde jeg nok strøket i de fleste fag.

Uansett. Jeg er håpløs. Prøver igjen i morgen. God mandag! (Håper for deres del at dere ikke har vært like håpløse som meg i dag, men om du har det får du telepatisk spise brownies med meg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg