Team «får ikke til en dritt»

Det er tirsdag og siden i går har jeg og frøken underliv vært deltagere i «You think you can sleep?»

Denne konkurransen går utpå å sove så mye som mulig, og se hvor sliten du fremdeles klarer å være. Jeg må si at frøken underliv og meg, vi skårer ganske så bra og etter å ha ligget i senga hele gårsdagen og i dag, så er vi fremdeles (trommevirvel) utslitt!

Frøken underliv har nemlig med noen slike ekstraeffekter som heter «smerteanfall tropical versjon» og «la meg stikke en kniv i din vagina/ med pasjonsfrukt». Disse spesial effektene har gjort at vi kan sove ekstra lenge, og likevel være ekstra slitne. Yay team «får ikke til en dritt» skårer poeng igjen!!!

 

Frøken underliv har også en annen superkraft som heter «endobelly faen i helvette» som gjør at hele magen din hovner opp av inflammasjon, du kan ikke bruke stramme bukser (om i det hele tatt bukser), og det ser nesten ut som du er gravid? For noen superkrefter!!! GIRL got some power.

 

Team «får ikke til en dritt»

Vi vender nå utav sengen med førstepremien vell i boks, og mestringsfølelsen på plass. Energinivået er fremdeles ødelagt, noe jeg må si er ganske imponerende. Jeg tror faktisk vi klarte å nå det stadiumet som heter fatigue? (Ikke dårlig i know) Så vi sier oss vell fornøyde med det.

 

En periode her følte jeg at jeg og frøken underliv var et ganske dårlig team, for lesing av bøker, forelesninger og slike ting er vi ikke så gode på. Men så fikk vi jo til dette her! Førsteplass og greier. Lurer på hva det neste vi klarer er, kanskje opprettholde et smerteanfall i mere enn 15 timer som er rekorden. Vi får se.

 

Xoxo team «får ikke til en dritt»

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg