Sprøyter i rumpa, morfin og legevakt.

Jeg har lenge hørt folk klage på dårlig uteliv på Jessheim, og i går kan jeg konkludere med at jeg har funnet topp 1. heteste sted å tilbringe lørdagskvelden!

Nemlig..! Legevakten. Ikke bare kommer den med mye ventetid og ubehagelige sykehussenger, men er du heldig får du også et ambulanseteppet med på kjøpet. I går ble nemlig frøken underliv meget sint og etter noen timer med det som minnet om rier, kom jeg jo plutselig på at “Hey, jeg skal da ikke føde”. Jeg kastet innpå med noen smertestillende og tenkte at nå får hun snart roe seg her, men frøken underliv hadde andre planer. Jeg tror hun fikk tak i en kniv et eller annet sted for plutselig begynte det jo en knivstikking-episode både i nedre delen av magen men også i hele underlivet? For en dramatisk frøken. Jeg prøvde alt jeg kunne for å avvæpne denne situasjonen men ingen ting ville roe ned frøken underliv, og da knivstikkingen ikke så ut til å ta slutt måtte vi ta oss turen til legevakten. Kanskje de kunne overtale frøken underliv til å legge fra seg kniven her?


Her er jeg og frøken underliv svært uenige.

Der ventet det ikke bare 1, men 2 sprøyter i rumpa!

Dette burde kanskje ha roet ned frøken underliv men neida, hun var fremdeles sint. Så vi ventet og ventet, men hun ga seg ikke med denne knivstikkingen og til slutt ble det to sprøyter i armen også. Da be jeg så sløv at jeg til slutt ikke la merke til dette helvetet frøken underliv drev å stelte i stand, selvom man fremdeles kunne merke at hun holdt på. Ikke engang 4 injeksjoner skulle stoppe frøken underliv når hun først var i gang. Da klokken begynte å nærme seg midnatt var både jeg og frøken underliv så slitne at vi valgte å dra hjem og prøve å sove, isteden for å bli på døgnenheten de har der. Jeg vet ikke hva frøken underliv hadde mest lyst til men jeg føler meg alltid best i min egen seng med varmeflaske, og frøken underliv hadde nå roet seg litt. Vi kom oss trygt hjem, hun fremdeles litt sint og jeg ganske sliten.

Ps: I dag er vi venner igjen, og frøken underliv har lagt fra seg kniven.

2 kommentarer
    1. Du er så sterk jenta mi<3 bra skrevet også, er så bra at du deler dine historier! Stolt av deg!
      Go klem

    2. Så leit, Martine! 😢 Men godt at du forhåpentligvis har en bedre dag i dag! 💖 Og bra du fortsatt kan ha litt «mormorgalgenhumor» midt i det hele! Tenker på deg! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg