Skogstur med min firbente venn

I dag tok jeg med meg Milla en tur ut i skogen, og til et av mine favorittsteder. Det er alltid så kos å ha med en firbent venn på tur.

 

Vi har tent bål og kost oss i sola og det gjorde så godt. Det er så deilig å være ute i skogen, kjenne sola mot ansiktet og få masse frisk luft. Været er helt nydelig nå og det var fint å bare sitte å nyte sammen med Milla. Hun koste seg masse og løp rundt som en tulling, skikkelig glad og full av energi!

 

 

Dagen i går var ikke så bra, og jeg måtte dra hjem fra jobb da formen ikke strakk til. Det gjør den ikke nå heller, og jevnt sett blir jeg bare dårligere. Jeg føler jeg prøver å kjempe med å komme meg opp av senga og gjøre vanlige ting, men så blir jeg slått ned igjen gang på gang. Jeg får bare flere og flere bivirkninger av behandlingen jeg går på, og står nå ovenfor et dilemma om jeg skal slutte på Procren sprøytene eller ikke. Jeg kan ikke ha det sånn som jeg har det nå, og jeg kjenner at jeg rett og slett ikke klarer mer.

Jeg må bestemme meg innen et par uker, og det er litt vanskelig. Jeg holder et håp vet at det kanskje vil bli mye bedre når jeg slutter på sprøytene, og at smertene nødvendigvis ikke blir noe verre. Man må bare prøve å holde hodet oppe og være positiv, selv når ting er vanskelig. For alt jeg vet kan det hende alt er annerledes nå etter operasjonen, og at jeg ikke har noe å grue meg for.

 

Fine, rare Milla min som alltid er så glad♥

Skog og natur gjør alltid godt for meg, og det er en av tingene jeg virkelig prøver å tvinge meg selv til å gjøre uansett hvor dårlig jeg er. Hvis man har lite energi må man ofte velge hva man skal bruke den energien på, og da velger jeg skogen. Ingenting som føles så godt som å være her ute i naturen sammen med Milla og sola. Milla sitt blide, rare vesen gjør meg også alltid så glad, så det blir helt klart en prioritet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg