Kjære lesere

Kjære fine lesere.

Jeg har veldig mye i hodet om dagen. Jeg er på vei inn i eksamensperiode, og når jeg ikke leser bruker jeg dagene til å ri eller danse. Prøver å holde meg i gang, og ikke stoppe opp. Jeg har begynt å gå i behandling på sykehuset to dager i uken, noe som har vist seg å være enda tyngre enn jeg trodde det skulle bli. Psyken min henger ikke helt med i svingene, og jeg kjenner at jeg må legge bloggen til side for en stund. Akkurat nå har jeg ikke overskudd til å skulle produsere noe kreativt eller by på meg selv, og jeg trenger å være skikkelig streng i perioden fremover for å klare å gjennomføre alle eksamenene mine.

Jeg leverer siste eksamen 3.desember, og håper at jeg etter det har litt nytt, humoristisk og viktig innhold til dere. Endometriose og kvinnehelse kommer alltid til å være min hjertesak, og noe jeg vil engasjere meg i. Men noen ganger må vi sette oss selv helt først, selv om man vil hjelpe andre. Og akkurat nå trenger jeg hest, dans og fult fokus på meg selv og studiet mitt. Dette vil også si at jeg kommer til å svare noe tregere på meldinger/mail, men jeg setter veldig stor pris på at dere sender meg melding – bare hold ut med at jeg kanskje svarer noe senere♥

Det ligger mange innholdsrike innlegg ute på bloggen.

Enn så lenge ligger det mange innlegg ute på bloggen hvor jeg skriver om de ulike utfordringene knyttet til endometriose, alt fra hormonbehandlinger til operasjonsforberedelser. Det er bare å scrolle i vei, så finner du helt garantert svar på noe av det du lurer på. Under kategorier kan du også trykke på ‘endometriose’ slik at alle innleggene som jeg har merket med det, kommer opp. Da får du opp mere spesifikke innlegg om endo, og ikke alt annet jeg også har delt!

Et annet tips jeg vil gi er å oppsøke endometrioseforeningen. Jeg vet det er så mange som sliter, er fortvilte og rådløse. Og jeg har sagt det før, og sier det igjen – Her er det SÅ mye hjelp å få! Jeg håper alle benytter seg av dette tilbudet. Du finner Endometrioseforeningen her. Foreningen har nemlig likepersoner du kan ringe eller ta kontakt med, som vil kunne veilede deg, gi tips og råd, og være en støtte i det du står i. Jeg anbefaler alle som nøler med å gjøre dette til å slå på tråden til en av damene der. Jeg har selv gjort det flere ganger når jeg har stått i vanskelige situasjoner/avgjørelser med endo, og fått masse støtte. Det hjelper!♥

 

Enn så lenge ønsker jeg alle en smertefri november, så snakkes vi snart igjen♥

2 kommentarer
    1. Hey 👋! Hope you’re okay 😃! Thanks for updating your blog🥰. I miss a lot it 💛. I wish you good luck in the exams<3 . Lots hugs for you🤗. Stay healthy ❤️😷!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg