Jeg har startet med YouTube!

En stund tilbake var jeg inne på å åpne en YouTube-kanal, og nå er min første video ute!

Det er med en kaffekopp i hånda og mye nerver jeg poster min første video. Dette er andre gangen jeg spiller den inn, og så perfeksjonist som jeg er så blir det aldri helt bra nok. Men poenget her er heller ikke at jeg skal vise frem utrolige redigeringsskills eller hvor flink jeg er til å prate foran kamera, det er å dele erfaringer og å kunne hjelpe noen i samme situasjon. Så nå blir videoen postet og «flink jente»- syndromet kan gå å ta seg en bolle.

Her er videoen:

 

Jeg har spurt meg selv, når skal jeg slutte å snakke/skrive om dette her? Og svaret er på langt nær ikke enda. Ikke før vi får en fungerende behandlingssystem og oppfølgning, før det gjøres mere forsking og endometriose blir tatt seriøst og sett for hva det er; så mye mere enn «a bad period».

Jeg har flere ideer til ting å snakke om, men jeg hadde satt stoooor pris på tilbakemeldinger om ideer eller konstruktiv kritikk! Jeg er veldig åpen for forslag, hvis det er noe dere føler trengs å prates om eller dere ønsker jeg skal snakke om.

Jeg håper jeg kan få andre jenter der ute til å føle seg litt mere fab with a heating pad❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg