Jeg er på Tv2 Nyhetskanalen!

I dag var jeg på TV2 nyhetskanalen kl 17:30 sammen med blant annet Endometrioseforeningen Norge og helse- og omsorgsminister Bent Høie.

Bent Høie sa unnskyld til pasientgruppen og lovet en forandring, og debatten kunne vell egentlig ikke gått bedre. Jeg er så stolt av alle flotte, tøffe kvinner som har stått frem i media og vært med på å dytte frem denne utviklingen. Og ikke minst glad og takknemlig for at vi endelig blir hørt. Takk til alle som har støttet meg, delt sin historie og vært med meg på veien fra mikroblogger til å kunne være et ansikt og snakke om dette på tv. Takk💛I dag var en seier🎗

Fikk du ikke sett sendingen? Den går i reprise kl 20:00!

2 kommentarer
    1. Denne sendingen så jeg – og ble så glad for å se et «kjent» fjes. Du var kjempeflink til å fortelle din historie! Fortsett slik, dette er viktige steg for kvinnehelsas fremtid! Jeg skal prøve å være optimistisk og ha tro på en systemisk bedring, slik at neste generasjon slipper å gå bortimot 20 år uten å bli trodd av helsevesenet. Ønsker deg en deilig sommer på lag med frøken underliv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg