Intervjuer, fysioterapi og sommervær

Her det masse som skjer om dagen! Jeg flyr mellom intervjuer, legetimer, dans og bading. Akkurat som det skal være.

Det er kun en uke igjen til skolen starter, og jeg nyter den siste tiden i en nokså rutinefri-tilværelse før alt starter igjen. Det har vært veldig varmt og deilig, og selvom alle hormonplager og hetetoker (hehe) blir ti ganger verre i varmen så gossssser jeg meg. Bading, sol, bikini og ikke måtte planlegge hva man skal ha på seg men bare slenge på sommerkjole. Ja, det er ganske herlig. Hybelen min koker litt over og det irriterer meg cirka hvert femte minutt (sammen med hetetoktene) men bestevenn mister vifte og herr kald dusj som gjemmer seg på badet, kommer ofte til unnsetning. Så jeg lider ingen nød.

Ellers har dagene vært fylt med mye spennende, og jeg har masse jeg gleder meg til å dele med dere! I går var jeg ute i SE OG HØR, og jeg har også vært på et annet intervju. Jeg har hatt et par møter med endometrioseforeningen, og vi planlegger flere spennende prosjekter som skal skje utover høsten. På tirsdag var jeg hos sexolog og bekkenfysioterapaut på Storo, noe jeg også skal skrive mere om til dere. Nei, nå er det så mye spennende og gøy som skjer og jeg føler meg fylt med motivasjon og pågangsmot.

Her fra SE OG HØR som kom ut 11.august. Løp og kjøp!

 

Bloggen min videre.

Jeg er fylt med skrivemotivasjon om dagen, og legger masse planer for innlegg og hva jeg skal dele med dere. Alle tilbakemeldingene jeg får settes så stor pris på, og jeg forstår at behovet for å snakke om disse tingene er her i høyeste grad. Ofte får jeg spørsmål om konkrete ting, behandlinger eller symptomer og setter sammen innlegg litt på bakgrunn av dette. Men! Jeg vil gjerne at dere skal komme med noen tilbakemeldinger på hva dere ønsker å lese mere om? Er det et spesifikt tema, en behandling eller noe annet du ønsker å lese om her? På denne måten kan jeg avdekke ting flere sitter å lure på, på en bedre måte en jeg rekker å gjøre på meldingene jeg får. Ingenting er ´kleint´ å nevne eller spørre om, og jeg vet det er mye tabulagte temaer som mange ønsker større åpenhet rundt. Derfor gir jeg dere nå en mulighet til å være med å påvirke hva jeg deler i fremtiden.

Det er mange som sender meg melding på facebook eller instagram, og det er helt greit å sende melding med spørsmål/forslag eller andre ting på de kanalene. Husk at du også kan kommentere bloggen min anonymt, man trenger ikke skrive inn mail-adresse og fult navn. Uansett hvor du velger å sende melding hen, så er det bare å sende inn melding med forslag og ønsker!

Håper å høre fra dere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg