Fredag, helg og hjem igjen

I dag setter jeg kursen hjemover mot pappa igjen, og det skal bli godt å komme hjem til egen seng.

Formen er mye bedre nå, og i dag føler jeg meg ganske bra! Så da nyter jeg det 100% og fokuserer på at dette er en bra dag. Prøver å legge det dårlige bak meg, for det har tross alt vært og er over.  Håper på at det holder seg bra gjennom helgen, og at formen min er på vei til å bli bedre.

I mammas oversized jakke fra Pieszak

I kveld skal jeg på besøk til en god venninne, før jeg får besøk resten av helgen.

Jeg gleder meg til en helg med litt positivt påfyll, og skal ta ekstra godt vare på disse dagene. Det er så viktig, og jeg oppfordrer alle andre der ute også til å stoppe opp innimellom og ta vare på de gode øyeblikkene i hverdagen. Det gir så  mye, og betyr så mye, særlig når det kommer dager som ikke er like bra. Det eneste vi har for sikkert er akkurat nå.

Tusen takk for all respons etter innlegget jeg postet i går, det setter jeg veldig pris på. <3

Håper alle der ute får en fin fredagskveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg