Et lokk over hodet

Akuratt nå befinner jeg meg på Mallorca med familien, og vi skal være her ut uken. De siste dagen har det skjedd mye med kroppen min og hvordan jeg føler meg.

Det føles ut som et lokk har blitt tatt vekk fra hodet mitt. Plutselig ler jeg igjen, jeg tuller og har energi. Masse energi. Hva er det som skjer? Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg som dette, og hvor jeg var faktisk var morsom og sprudlende. Det er SÅ godt, jeg føler jeg har begynt å finne tilbake til meg.

Overgangsalderen på vei ut.

Jeg sluttet nylig på behandlingen som setter meg i overgangsalder, og jeg tror nok denne behandlingen har påvirket meg mere enn jeg har trodd. For jeg føler meg virkelig annerledes, og jeg har mindre vondt. Selvom det har vært noe tøft å sette seg på et fly igjen å reise ned hit, så klarte jeg jo faktisk det også! Jeg føler meg ikke særlig engstelig, jeg føler meg glad og sprudlende og jeg sover godt! Det er en ny verden som har blitt introdusert for meg igjen, og jeg klarer nesten ikke å forstå det. For selvom ting er vanskelig til tider så føles de overkommelig, og jeg har en annen måte å håndtere ting på. Det er godt.

Jeg forstår at jeg har tatt et riktig valg for meg selv ved å slutte på behandlingen, for de siste månedene så gjorde den meg dårlig særlig mentalt. Når man har det vanskelig psykisk blir det også etter min erfaring vanskeligere å takle fysisk sykdom.  Jeg har vært knalltøff som klarte det i 7 måneder og jeg er stolt av meg selv. Jeg er tøff! Og alle dere damer der ute som har stått på denne behandlingen, fy søren dere er helter.

Denne ferien her skal nytes, og jeg skal skrive og oppdatere dere underveis. Jeg skal kose meg masse med familien, og nyte at jeg er her. Dette har jeg virkelig fortjent<3

1 kommentar
    1. Kos deg masse på Mallorca, Martine. Utrolig gledelig at du føler deg bedre! Er det noe du nettopp fortjener etter alt du har vært gjennom, så er det akkurat det! Gleder meg masse på dine vegne! 👍💖🤗🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg