En uke fylt med kløn og sjokolade på senga

Denne uka har jeg kløna fælt. Og med det mener jeg virkelig kløna. Enda godt det er helg?!

Å snu den dårlige spiralen skulle vise seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Det har jeg rett og slett ikke fått helt til denne uka, og frøken underliv har ikke akkurat prøvd å hjelpe meg. Så isteden har jeg druknet meg selv i selvmedlidenhet og sjokolade på senga som en ekte kriger. Altså, rent praktisk har jeg fått gjort det jeg skal. Jeg har deltatt på alle forelesninger (Selv om 80% av de har vært fra senga heh) og vært på alle treninger og andre avtaler. Men det har vært et slit, og jeg har slått rekord i antall powernaps innimellom aktivitetene og sjonglert dagene mine helt merkelig for at det skal gå opp. Aktivitetsnivået mitt burde få premie i å være den tøffeste og merkeligste berg- og dal-banen noensinne, for her fyker det opp og ned i full fart!

Som dere sikkert forstår har energinivået vært på bunn denne uka. Det er vanskelig å si hvorfor, og jeg er egentlig ganske lei av å sitte å gruble over det også. Det er så mange som har gode råd og meninger om både det ene vitaminet, urtete eller andre heksegruffer som jeg strengt talt ikke tror hadde hjulpet meg så mye. (Og så skal det sies at jeg har prøvd det meste uten særlig effekt) Noen ganger er det bare sånn. Man har ikke energi, kroppen er sliten og har mere nok med å jobbe imot frøken underliv og alle hormonene som flyr rundt. Særlig alle de koselige ♥hetetoktene♥ som melder sin ankomst for fult når vogna er på vei ned i berg- og dal-banen. Skulle nesten tro de samarbeidet.. Så istedenfor å helle nedpå med masse urter, oljer og bryggerier så har jeg fylt på med sjokolade. Kanskje ikke det som pleier kroppen mest, men jammen er det godt for selvmedlidenheten.

Klar for helg!

I dag har jeg hatt ukas siste forelesning (også fra sengen jepp, men hey! Den er gjennomført) tatt en treningsøkt på terrassen, og skal nå ta velfortjent helg. Uka har vært dritt, men heldigvis er den nå over og det er fredag og jeg skal bare kose meg. Vi prøver igjen på mandag!! Helgen skal jeg tilbringe hos pappa, og jeg gleder meg til å være litt ute i skogen, kjøre båt, se masse film og spille Zelda og lade opp batteriene til neste uke. Neste uke skal ikke bli en kløne uke, det har jeg bestemt meg for allerede. Og hvis man bestemmer seg skikkelig hardt for noe så må det vell bli sånn, eller?

Ønsker alle en super helg, om så uka di har vært dritt eller ei♥

2 kommentarer
    1. Hi. I have polycystic ovarian disease. I shouldn’t eat sugary foods. It affects hormones. Is there such a situation for your illness? Maybe chocolate can be harmful.

      1. Hormones can be triggered by certain types of food. I know that my endometriosis is triggered by estrogen but I haven’t gotten any special diet from my doctor. So I treat myself with a little chocolate at times:) but of course it’s food to be careful with trigger foods

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg