Eksamen, boble og hyttetur!

Det er fredag, jeg er ferdig med første eksamen og er straks på vei på hyttetur!

Jeg har vært helt inne i en eksamens-boble den siste perioden, og har strengt talt ikke gjort noe annet enn å lese, sove og spise. Det føles nesten ut som jeg kommer ut av en hule nå som eksamen er over, haha. Det første jeg gjorde dagen etter eksamen var å vaske hele leiligheten og få fikset opp i ting som har blitt litt forsømt i stresset. Det er sååå godt å være ferdig med første eksamen, selvom jeg enda har to igjen. Jeg var veldig nervøs for denne fordi det er mye pensum og det var ikke tillatt med hjelpemidler, så jeg måtte virkelig kunne så mye som mulig utenatt.

Jeg hang godt etter på lesingen, men jeg fikk søren meg lest meg opp og eksamen gikk kjempebra! Nå skal jeg ikke være for skråsikker før jeg faktisk får den tilbake med en karakter, men jeg er helt sikker på at jeg ikke stryker og jeg føler jeg leverte en god besvarelse. Det blir spennendes å se!

Klar for hyttetur!

I helgen skal jeg på hyttetur med bestevenninna mi og hennes søte lille valp! Jeg gleder meg skikkelig til en fin helg sammen med dem, og bare kose oss masse. Forhåpentligvis blir det mulighet til å stå litt på ski, gå lange turer og tenne bål. Pjolter, valpen hennes har aldri vært på skitur før så vi er spente på å se hva han synes om det.

Jeg trives så godt i Oslo, men det blir veldig godt med en helg ute av byen også. Vi har en to timers kjøretur foran oss som garantert blir i kjent Martine og Maren karaoke-stil, haha! Gleder meg sånnnn!

Håper alle får en fin helg♥

 

2 kommentarer
    1. Så flott at du har greid å stå på slik at første eksamen gikk bra! Kjenner meg litt igjen i det med å være i «studenteksamensbobla», selv om det er lenge siden. Kos dere masse på hytta, og nyyyt helgen. Klem fra tante T.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg