Det passer liksom litt dårlig akkurat nå.

Frøken underliv har vært litt forbanna, og har siden sist innlegg herjet i vei akkurat sånn som det passer for henne. Problemet er at det passer ikke så veldig bra for meg!

Sist uke var frøken underliv ganske forbanna. Vi hadde runder cirka annenhver dag med mye vondt og dette midt opp i eksamenslesningen. Jeg prøvde å fortelle henne at det passer svært dårlig akkurat nå, men hun hørte selvfølgelig ikke etter. Jeg vet ikke helt hvorfor hun er så sur, hun ville ikke svare på det heller. Jeg har eksamen nummer to i morgen, og føler meg litt dårlig forberedt siden jeg mistet så mange dager sist uke, men med omstendighetene tatt i betraktning så har jeg gjort så godt jeg kan. Vi får se hvordan det går!

 

Sånn tilbragte jeg store deler av uka.

Kan det være hun er sur fordi vi fremdeles ikke har fått noe svar på MR-bildene? Nå er det jo snart en måned siden jeg var å tok dem, og vi teller fremdeles! Jeg kjenner ihvertfall at jeg begynner å bli ganske oppgitt haha.

Det har vært litt stress på privaten, og det er mulig at anspenthet gjør henne enda mere sint. Jeg har derfor prøvd å tvinge meg selv til å trene, eller i det minste gå tur selv om jeg har vondt. Det spørs selvfølgelig på hvor vondt det er, men dersom det er mulig å pushe meg selv – så gjør jeg det. Så jeg har faktisk vært på både dansetrening og hatt time med personlig trener, og prøver å bare variere intensiteten utifra hva jeg kjenner går. Jeg har dratt meg opp av sofaen og varmeflasken for å reise på trening, og deretter hjem igjen til sofaen. Det blir stort sett ikke verre (og ikke særlig bedre heller, men jeg føler meg bedre). Det er så viktig å ikke stoppe å leve og gjøre de tingene man liker, selv om man har vondt.

 

Her var jeg litt irritert. (Eller ville bare vise frem neglene mine som jeg synes er sykt fine hehe.)

Siste delen av uka begynte det å lette, så jeg prøvde å gjøre litt hyggelige og sosiale ting for å lette på humøret. Hvis hverdagen kun består av å ha vondt eller å sitte å lese, så går jeg litt på veggen oppi hodet og jeg tror det er veldig viktig å prioritere ting som gir positiv energi. Dersom du har en skikkelig hyggelig kveld med en venninne, kan det hende det gir positiv energi som gjør eksamenslesning mye lettere, enn hvis du sitter hjemme og har det vondt og prøver å lese. Man må bryte litt ut av bobla noen ganger, og det vet man best selv hvordan man skal gjøre. Så på fredag dro jeg å danset salsa med venner isteden for å sitte hjemme å synes synd på meg selv, og jeg kjente det var riktig avgjørelse.

Jeg lever for å se de små stegene man tar, og å heie på seg selv hele veien. Jeg har fått lest mye, mye mindre enn hva jeg hadde håpet og planlagt, men siste uken var skikkelig tøff og det er viktig å huske på. Så lenge man har gjort så godt man kan, så er det faktisk mere enn bra nok.

Nå skal jeg drukne inn i bøkene for siste gang før eksamen♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg