De siste dagene

De siste dagene har vært veldig fine♥

Jeg startet lørdagen med en lang ridetur i skogen sammen med en venninne, det var helt magisk og veldig etterlengtet. Ingenting som er så deilig som å sitte på hesteryggen langt inne i skogen og bare nyte. Sola som skinner og den friske luften. Det er terapi for sjela og jeg føler meg alltid bra etter en sånn tur.

 

Lørdag ettermiddag bestemte jeg meg ganske spontant for å dra på besøk til bestevenninna mi som studerer på Rena. Det er lenge siden jeg har vært å besøkt henne, og etter en kort telefonsamtale satt jeg plutselig i bilen på vei opp.

Det var kjempekoselig å se henne igjen og vi har kost oss masse. VI har vært på konsert med OnklP sammen med flere av vennene hennes, og spist digg mat. Vi så også på filmen Birdbox på Netflix (Sent ute jeg veit). Jeg har egentlig ikke turt å se den fordi jeg trodde den var skummel og jeg har ikke psyken til å se på skrekkfilmer haha. Men den var overraskende lite skummel, bare utrolig spennende! Vi satt limt fast til tv-skjermen begge to for å se hva som skjedde. Håper det kommer en oppfølger 🙂 Har du sett Birdbox?

 

 

Jeg kom hjem igjen i går, og det venter noen dager med jobb og litt forskjellige andre ærender. Det er alltid godt å komme hjem igjen til sin egen seng når man har vært borte. Jeg skal prøve å få kommet igang med trening igjen denne uken, og jeg tenker å prøve å få gått gjennom skapet mitt og sortert litt klær. Jeg har utrolig masse klær som jeg ikke bruker eller som ikke passer lengre, og skapet mitt hadde definitivt trengt en opprydning.

 

Håper alle har hatt noen fine siste dager ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg