De dagene mellom jul og nyttår

Det er de dagene mellom jul og nyttår som fyker forbi uten at man får med seg hvilken dag det er. Vi du dra på fest på en onsdag? Ok. Sove hele dagen? Ok. Fyke avgårde på ski?? Ok. Gjøre egnt hva du vil????? Ok.

Det har vært veldig godt med litt juleferie. Komme hjem til familien, være masse sammen med vennene mine og å dra på rideturer. Tenke på helt andre ting enn man vanligvis gjør, se på alt for mange filmer og spise masse julemat. Frøken underliv har ikke vært glad igjennom hele jula, men jeg har kost meg masse likevel. Julemat er ikke akkurat det mest anti-inflammatoriske å spise, men julemat MÅ jeg ha i jula så det får bare gå. Jeg har proppet i meg alt jeg har hatt lyst på, drukket kakao med krem og kost meg masse sammen med mine beste venner.

Hest er best♥

Det beste jeg vet.

Det har vært så digg å ri litt igjen og være ute i skogen, det er absolutt det beste jeg vet. Det har blitt litt mindre av det etter jeg flyttet til Oslo, og jeg kjenner jeg har savnet det så mye. Jeg vurderer å ta med meg bilen min til Oslo igjen på nyåret og leie en parkeringsplass så jeg kan kjøre og ri et par ganger i uken. Det er så godt for hodet og kroppen å tilbringe litt tid på hesteryggen. Ikke minst morsomt å herje rundt i snøen. Jeg trenger litt mere hest i livet mitt, og det skal bli en større prioritet i 2020.

Jeg har sagt jeg skal skrive et innlegg til dere med tanker om operasjonen jeg snart skal gjennom og litt om forberedelser osv, og det kommer. Men jeg har rett og slett ikke orket å tenke på det enda. Jeg både gruer og gleder meg, men jeg har hatt et stort behov for å ta litt pause fra det når jeg har mulighet. Innlegget kommer derfor enda nærmere selve datoen. Per nå skal jeg fortsette å nyte ferien min og fylle den med enda mere morsomheter og gode stunder. Det kommer til å bli en tøff periode, og det finnes ingen bedre oppladning en gode, positive opplevelser med mennesker man er glad i.

Er det egentlig jul før du er kledd opp i rødt fra topp til tå?

Jeg håper alle har hatt en fin juletid sammen med noen de er glade i♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg