Avføringsmiddel og angst

I dag skal jeg inn på Kongsvinger sykehus for å gjøre et inngrep.

De aller fleste dager starter med at jeg står opp til en alarm på mobilen, og går for å lage meg en kopp med kaffe før jeg begir meg utpå dagens gjøremål.

I dag starter jeg dagen med å tømme tarmen, før jeg satte kurs mot Kongsvinger sykehuset. Haha. I skrivende stund er jeg nå ankommet på sykehuset for å gjøre en undersøkelse og få vurdert en behandling knyttet til tarmen. Jeg har lenge slitt med problemer med tarmen og smerter, grunnet endometriosen. Men mye av det har ikke blitt bedre så jeg skal nå ta en undersøkelse + få en behandling. Jeg kommer til å skrive mere detaljert om dette i morgen og hvordan det hele gikk!


Klar? haha

Dette er et tema som er tabu, kleint og noe man helst ikke vil snakke om. Jeg kjenner jeg selv har slitt mye med å snakke om disse tingene, men herlighet så mye lettere ting blir når man kan ta det med en klype salt og humor! Vi må le litt av det som er kleint!!

Jeg var veldig engstelig for dette inngrepet, men mest for selve forberedelsene- nemlig å tømme tarmen. Det har vist seg å være mindre hyggelig og ganske smertefullt tidligere, så jeg gledet meg ikke akkurat. Men nå er det gjort! Det verste er over, og nå er det kun inngrepet som gjenstår. Jeg håper de finner en årsak til smertene mine, og at det finnes noen gode løsninger!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg