24 år

I går ble jeg 24 år,

og på disse relativt raske 24 årene har jeg opplevd både oppturer og nedturer, overgangsalder og lykkerus. Livet har gitt meg tårer og latter, og et par turer i ambulansen🚑bæ-bu. Men livet har også gitt meg reiser og erfaringer, glede og kjærlighet. Det har ikke vært mangel på farger.

 

Det siste året har det skjedd mye, eller egentlig årene. Bursdagen min for to år siden endte på legevakten fordi sinna livmor kicket inn og tok over bursdagsselskapet, og i fjor tilbragte jeg dagen i New York. Igår tilbragte  jeg den med et knippe herlige venner og spilte escape room, før vi dro på bar. Jeg har lært så mye bare siden i fjor, og det er rart å tenke tilbake på hvor man var da, kontra nå. Mere livserfaring både på godt og vondt, og 1 stk Martine som har det mye bedre og har fått etablert seg i Oslo. Jeg virkelig elsker Oslo, med dansemiljøet, universitetet, leiligheten min og alt eventyr det er å finne på.


Jeg er så heldig at jeg virkelig har alt jeg trenger (utenom en fungerende livmor) (og stekepanne, det må jeg kjøpe på ikea på mandag). Jeg er virkelig en heldig jente. Så takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt i vennegjengen, dansemiljøet, studievenner, familie og roomies (som ikke er roomies lengre nå som jeg flytter:/) Jeg har så mye fint som skjer om dagen, og så mye å være glad for. Selv om formen hangler litt så kjenner jeg likevel på masse gode følelser over alt jeg har i livet, og alt jeg har å se frem til.

Jeg føler meg klar for å legge Martine 23 bak meg, noen ting skal få bli igjen, og det aller meste skal jeg ta med meg videre. Så blir det spennende å se hva som venter som Martine 24.❤️

2 kommentarer
    1. Hi 🙂
      I am so happy to read this post because I believe it is the best way of thinking: always look at the positive not matter how much crap happens in our life.. :-/
      In the year to come, I wish you the best health, NO pains and many more wonderful people as you have around right now. I am quite sure you and Alexander will give lots of happiness to each other which you both really deserve!

      With love from Hungary.

      1. Thank you for your sweet comment! I totally agree with you. Life is easier when we can laugh at the things that are hard and still find happiness even when things are dark. There is always something to laugh or smile about, even when it doesn´t seem like it.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg