På forsiden av Eidsvoll Ullensaker Blad

Torsdag var jeg på forsiden av EUB, hvor jeg snakker ut om mensen, smerter, endometriose og utfordringene som følger med.

 

Jeg får fremdeles meldinger fra kvinner som er i samme situasjon, og det er så leit å høre hvor mange som sliter med dette. Håper virkelig jeg kan være med å gjøre en forskjell ved å dele min historie, omså bare gjøre at dere som står midt oppi dette ikke føler dere like alene. 

Hvis du ikke fikk kjøpt avisen, kan du fremdeles gå inn å lese på http://www.eub.no/nyheter/–smertene-foltes-som-konstant-tortur

Det er bare å stille meg spørsmål eller sende meg melding om du har noen spørsmål, eller vil snakke med noen som vet hvordan det er å gå gjennom dette 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg