Søndager og ansiktsmasker

I dag har jeg en skikkelig avslappende dag. Det har vært en ganske hektisk uke, og jeg har derfor bestemt meg for å bruke denne dagen til å lade batteriene litt ekstra. Denne uken har jeg jobbet flere dager og klart å pushe meg selv mye mer enn jeg har klart før. Så jeg er ganske stolt og fornøyd, for formen har ikke vært på topp men jeg har søren meg klart ganske mye likevel. Jeg har prøvd å sette av flere dager til trening, og det har hjulpet på både energinivået og humøret mitt. I går var jeg på en photoshoot hele dagen før jeg dro på tacokveld med venninner, det var kjempekoselig! Jeg kjenner dog at det har vært utfordrende for kroppen, så i dag skal jeg ta helt pause!

Ansiktsmaske Vichy Spa Selvpleie

Altsa, jeg ♥ ansiktsmasker. Denne masken er fra Vichy, og er en fin maske for å rense porene og få en glødende og fresh hud. Jeg pleier å rense huden først med varm vann og en cleanser, før jeg påfører masken. Så lar jeg den virke til den har stivnet, før jeg skyller av. Etterpå føles huden babymyk!

I dag skal jeg tilbringe dagen her, i sofaen med te og varmeflaska (Den må selvfølgelig med haha) Jeg skal få sett de siste episodene av Riverdale som jeg ikke har sett enda, og lese litt i en bok jeg har begynt på. Jeg har også tenkt til å sette meg ned med kalenderen min å se over uken som har vært, tenke over alt jeg har klart denne uka. Det er så viktig, å være fornøyd med egen innsats og alt man har klart å få til. Så i dag blir det litt selvskryt til meg!

 

Hva skal du gjøre i dag? Har du klart noe du er stolt over denne uka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg